Volkswagen Polo


Selamın aleyküm Hür Portal takipçileri. Bir Volkswagen hayranı olarak size son olarak vw’nin polosunu tanıtıp başka modellere geçmeyi planlıyorum. Vw 5. Nesil poloyu 2010 yılında tanıttı. Bu kasada bir kaç makyaj ile 2014 yılında tekrar piyasaya sürdü.Bu seferki Polo hem daha agresif bir görünüm hem de yeni motor seçenekleri ile geldi.

Vw 1.6 tdi 90 beygirlik dizel üniteyi makyajdan sonra 1.4 lük ilk defa kullanılan dizel üniteye bıraktı. Eskiden sadece benzinli 1.4 tsi üniteyle gelen polo artık 3 silindirli 1.0 1.2 tsi motorlarla gelmekte. Polodaki motorları dikkatlice incelemek gerekirse 1.0 atmosferik 75 hp, 1.2 tsi 90 hp 1.4 tdi 75 hp ve 1.4 tdi 90 hp ünitlerle gelmekte. Tabiki bu motorların olmazsa olmazı çift kavramalı 7 ileri dsg şanzıman kombini.


Polonun bir de 1.4 tsi 180 beygirlik gti modeli var fakat vw bu modelin pabucunu dama atan polo gt yi geçtiğimiz sene tanıttı. 1.4 tsi 140 hp lik bu ünite gti yi fazla stock aracı az bulanlar için çok ideal. Hem de stock Polo’lardan özellik olarak oldukça dolu 17 inç jantlar stock Polo’da fullemenize rağmen extra ücretle gelirken bu araçta stock Vw poloyo kendi yorumumca üvey evlat muamelesi yapmış.

İlk çıktığı yıllarda 35 40 bin tl lik bir araçta sis farı yağmur sensörü far sensörü dijital klima çelik jant yol bilgisayarı bile varken polonun en fulünde bile sis farı ve çelik jant yoktu. Yeni polo birkaçını koyan ve hala sis farı için 1500 tl fazla istemekte. Dış kısımda en dolu comfortline ile en boş trendline arasında bir fark olmayan makyajsız Polo’da yeni yeni farklar oluşmaya başladı. 

İç hacim olarak tek çocuklu aile için küçük olan Polo bayanlar veya gençler için bence tam ideal. Bir başka yazıda görüşmek üzere sağlıcakla kalın.
Merthan MERT
Google+'da paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder